torstai 23. heinäkuuta 2015

Heissan pitkästä aikaa!
Kesä alkaa olla lopuillaan ja mietin viime syksyä. Syksystä mieleeni tuli blogini, jonka olin aivan tyystin unohtanut. Nyt lienee aika taas palata bloggailun pariin ja alkaa päivittämään useammin.

Niin mitäs minun elämääni nykyään kuulukaan. Ensinnäkin minun piti vaihtaa profiilikuva, koska hiukset ovat nykyään vaaleat. Profiilin kuvaukseen jouduin lisäämään vuoden ikääni. Eli syntymäpäivätkin oli tuossa viime kuussa.





Olen myös mennyt kihloihin.

Ja mikä ehkä suurimpana muutoksena, olen raskaana. Viikkoja tällä hetkellä 22+2
Näytän tällä hetkellä kutakuinkin tältä:




Siinäpä pääpiirteissään, kunhan tässä pikkuhiljaa taas jaksan aukoa konetta tai värkätä tällä puhelimella niin kirjoittelen taas lisää.

Ens kertaan, Tinde <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti