tiistai 27. elokuuta 2013

My Cats

Tiistaita vietellään ja tuntu ihan niinku ois maanantai-aamuun herännyt. Nousin ylös ja kas, eteisen lattialla kissan oksennus. Menin vaihtamaan "J":n yöpuvun ja kas lastenhuoneen lattialla kissan oksennus. Menin aamupesulle kylpyhuoneeseen ja kas lattialla kissan pissat! ARGH! Jossain se vissiin kostautuu ku on niin ihana ja rauhallinen lapsi! :D Pyykkikone huutaa ja kahvinkeitin laulaa. Jospa tää päivä tästä sujuis eteenpäin vähän mallikkaammin. (Kissa juoksi juuri ikkunaan pahki...-.-) 


Nelli aka Nelson Mandela

Ninni 
Minä otin Nellin vuonna -08 ku valmistuin ammattikoulusta ja muutin omaan asuntoon. Olin päättänyt jo lapsena että kun pääsen kotoa pois muuttamaan, niin otan kissan. Ninni tuli sitten n. vuoden päästä kun halusin Nellille leikkikaverin. Aikoinaan mulla oli lapsena äidin luona kissa nimeltä Roope. 

Minä ja Roope. :D 

Tänään on tarkotuksena vain touhuilla kotosalla ja ehkä käydä kaverilla kylässä. Ei taaskaan mitään erikoisempia, ehkä lenkillä jos kävis. 

Siitä tulikin mieleeni, pitäis käydä ostamassa uudet jumppakamppeet ku ensi viikolla aloitan jumpan. :D Hyvä minä! Saapa nähdä miten sen käy, olen niin laiska ja surkea tekemään mitään pitkäjänteisesti. Veikkaan että jaksan kulkea säännöllisesti noin kuukauden ja sitten alkaa lipsumaan. Toivotaan nyt kuitenki että siitä tulis mulle uus mieluisa harrastus, niitä ku ei juurikaan ole kodin ulkopuolella. 

Nyt taas touhuilemaan, J nukkuu pihalla pitkiä päikkäreitä nii kerkee ite touhuilla kaikessa rauhassa! 

See Ya, Tinde. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti